حدس میزنین این آهنگ واسه کی باشه؟
نظرات 6 + ارسال نظر
site01 جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ق.ظ http://www.site01.orq.ir

۹۸۵۴۶۵۰۸بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.site01.orq.ir

خفتٌم.

chooogi جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ب.ظ http://www.niyoosh.blogfa.com

چقد این خفتم رو دووووس دارم...
وقتی خودم میگم،یا اینکه از کسی دیگه میشنوم،کلییییی حال میکنم...

سارا ح یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ب.ظ

خب تو عنوانش نوشته گیتا دیگه!
میگم به نظر میاد که تو هم مث من بدجوری هلاک آهنگای قدیمی هستیا! یادم باشه اومدم تهران یه حال اساسی بهت بدم . احتمالا از آرشیوم خوشت میاد .

نه خب از گیتا نیس !
آره واقعن دوس دارم آهنگ قدیمی
باو روز مصاحبه م کلی حال کردیم با این آرشیو شما
یادت نیس؟

سارا چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:21 ب.ظ

ئه! نکنه من اشتباهی دانلود کردم! خب خودت بگو کی بوده؟
چرا خوبم یادمه، داشتی از کنترل خارج می شدی! البته اون فقط یک دهمش بود!

شماعی زاده
من کلن خارج از کنترلم !

فاطمه چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:54 ب.ظ

فائزه ، پدرمادرت که اینقدر تو شبای احیا پابندن و واسه شهادت امام علی مراعات میکنن، تو روز عید چی کار میکنن؟ امروز کجا رفتید، چی کار کردید؟

فاطمه چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:18 ب.ظ

پس به چه روزی میگن عید؟

قبول نیست، نرو، من فیلترشکن ندارم

تو گوگل ریدر سابسکرایبم کن
پستامو بخون :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد