ته سیگار

فراز هائی از مکالمات من٬ مامان و بابا سر نهار:

من- واااای انقدر حرف نزنین دیوونم کردین!

بابا- خانوم حرف نزن بچمون دیوونه تر میشه!

من- به هر کدومتون یه ذره کشیده باشم بسه!

مامان- آخه زیادی کشیدی بسه دیگه کش اومدی!


هر موقع تو خونه بیکار میشیم به هم گیر میدیم... .

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

داشتم کلیپ ته سیگار رستاک رو میدیدم. آخرش که تموم شد نوشت سیگار در هر ثانیه جان ۵ نفر را میگیرد!!! مثل احمقا. انقدر حالم گرفته شد. آهنگ به این قشنگی یه حماقت مزخرف گند میزنه به حس آدم. آدمو افسرده میکنه.

خودمو کشتم تا یه لینک ف-یلتر نشده گیر بیارم. تا کی میخواد این وضع کش بیاد نمیدونم.

این آهنگم دوس دارم. لینکشو بدون ف-یلتر گیر اوردم ذوق مرگ شدم.

نظرات 3 + ارسال نظر
الناز جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:32 ب.ظ

تو این دنیا چی تو رو افسرده نمی کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شیما جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:21 ب.ظ http://rivas.blogfa.com

حالا یه آهنگ گوش داده هااااااااااااااااا کشتی خودتو

زهرا سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:38 ب.ظ

پیش ازینت بیش ازین اندیشه ی وبلاگ بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد