در شرایط خاص

در شرایط بخصوص سیگار میتونه تبدیل به یه چیز خیلی گند بشه. 

" " " " " " " " " " " بهترین دوستت میتونه تبدیل به کسی بشه که چون نمیتونی نسبت بهش تنفر داشته باشی ازش فرار میکنی. 

در همین شرایط خاص و مزخرف تو با همه ی دبدبه و کبکبه ت میتونی تبدیل بشی به سوژه ی جدید برای یه نفر صرفا به جهت این که اون یه نفر به همه ثابت کنه روشن فکره و با همه جور آدمی-حتی تو- میجوشه.

دلم از همتون گرفته. 

قابل توجه تو که احتمال میدم هنوز بیای اینجا: هیچ چیز از یاد آدم نمیره. اگه این یه سال زندگیم با تو نمیگذشت من الان بیخود ترین آدم روی زمین بودم؛ یه چیزی مثل بقیه گوسفندائی که دور و بر آدم هس. دنبال بازسازی یه رابطه ی به فاک رفته نیستم. همه میدونن که هر شروعی به یه نحوی باید تموم شه.

اعتراض جایز نیست. 

و بالاخره در شرایط خاص آدم میتونه لااقل برای لحظه ای از همه چیز منزجر باشه. حتی از شما دوست عزیز.

*نمیتونم بهتون سر بزنم. سرعت اینترنتم داغونه. همینم که آپ میکنم کلیه واس خودش.*




نظرات 4 + ارسال نظر
بیـــگانـــــه جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:22 ب.ظ http://hepta.blogsky.com

دوست عزیز وضع ما هم فرق زیادی با شما نداره و اصلا هم ناامید نیستیم. چون به آینده امید داریم.
سرعت اینترنتمون با شما توفیری نداره ، از اوضاع جامعه مون ناراحت هستیم ، از وضع مادیمون در عذاب هستیم ، از بعضی دوستانمون رنجیده هستیم و... .
ما همه با هم هستیم و مثل هم...

بهار جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:00 ب.ظ http://noghte-adab.blogfa.com

سلام خوبی؟
خیلی دلب پره!
امروز وقتی اس ام اس زدم که چرا نیومدی هم جواب بی جواب!
ببین زندگی بزرگتر از این حرفاست و آره خیلی وقتا از خیلی ها که فکرش هم نمی کنی متنفر میشی!شاید الان از من متنفر باشی!نمی دونم...ولی شاید نهایت توجه و دوست داشتن خیلی ساده تر از اینا باشه...مثلا اینکه یادت باشه اسم وبلاگ منو توی وبلاگت درست کنی!به همین سادگی!

مدعی روشنفکری شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:19 ق.ظ http://ensanin.blogfa.com

اعتراض جایز نیست
پس
گریه می کنم

الناز پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:52 ب.ظ

تو قدر چیزایی رو که داری نمیدونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد