حتی شما دوست عزیز

خاله که میخاس بره همه دور هم جمع شدیم روز آخری این آهنگ‌ «بگذر ز من» عارف و خوندیم. شنیدینش حتمن. یه تیکش هس میگه :

هر عشقی میمیرد، خاموشی میگیرد، عشق تو نمیمیرد...

خام بودیم اون وقتا

الان اگه قرار بود اینو بخونم میگفتم هر عشقی میمیرد خاموشی میگیرد عشق توام روش. خیالیه؟ نیس که!

از " خدا " که پنهون نیس از شما چه پنهون این چن وقته دو سه بار خر شدم فیلم ایرانی دیدم. تو همشم دو تا زن بودن که یکیشیون زن اصلی یکی بود و بچه مچه داشت اون یکی ام شوهر مرده بود و این مرتیکه پیر به قول بچه ها کبریت بی خطرو خفت کرده بود. تو همه فیلمای این طوری هم زن دومیه آخرش میفهمید ای وای حامله شده (تنها کاری که این زنا بلدن.) بعد میومد پیش زن اولیه دوتائی تصمیم میگرفتن چی کار کنن. اولشم تو سر و کله ی هم میزدنا اما بعدش یه جوری حرف میزدن انگار این یارو یه آدم پاک و معصومیه و هیچ گناهیم نکرده. بعد توافق میکردن چه جوری تقسیمش کنن. انگار که مثلن آسمون دهن وا کرده یه دسته خر افتاده پائین که همه اینطوری میخان بچسبن بهش. خلاصه حرصتو در میاوردن. آخر سرم یکیشون به نفع اون یکی کنار میرفت. یعنی دو تا زنا فاکیده میشدن (فعل جدید) و مرده با خیال راحت دوباره زندگی میکرد.


بعد جالبه که وسط فیلم وقتی گه کاریای آقا لو میرفت همه میریختن سر زنه که زن خوبی نبودی واسش. حالا میخام ببینم اگه یه مردی فقط به زنش شک کنه و یه بار ببینه با تلفن با یه مرد دیگه حرف میزنه تازه از رختخواب بازی ام خبری نیس کسی میاد این وسط ریشه یابی کنه که تقصیر مرده بوده یا مرد خوبی نبوده یا هر کوفت دیگه ای؟ فقط همه میریزن سر زنه که آخ ج-نده بود از اولم مشکل داشت و از این حرفا. در هر دو شکل قضیه اگه خیانتی رخ بده همه میریزن سر زنه.


کلن هر چی بیشتر میگذره بیشتر به این پی میبرم که اینجا همه چیز چپکیه. 

اعتراف میکنم که عنوان این پست کلن چیز بیربطی بود. اما در هر صورت همینه که هس. در حیطه ی وبلاگ خودمون که میتونیم  زور بگیم نمیتونیم ؟!

نظرات 2 + ارسال نظر
یه دوست شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 ب.ظ http://ensanin.blogfa.com

کجا خوندیم این آهنگ رو که الآن به وجد اومدم؟
متاسفانه مشکلی که خودمون توافقی قبولش کردیم انگار!!!!!!
عنوان هم مناسب بود!
از تو به یک اشارت....!
و این حرفا

بـیــگــانـــــــه یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ب.ظ http://hepta.blogsky.com

این چیزی که گفتی ، الان مدت های طولانیست که همه دارن میگن که چرا باید حقوق اجتماعی و امثالهم بین زن و مرد با هم متفاوت باشه.
اما این مهمه که این چیزا اصلا خریدار نداره و روز از نو روزی از نو.
آدمای بزرگی اومدن و میان که حرفشون تساوی بین زن و مرده اما فکر نکنم به این سال و ماه ها بتونن ، حداقل واسه کشور ما کاری بکنن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد