اجازه هس؟

به یکی از بچه ها دیروز رفتم گفتم ببین من خیلی دوستت دارم. گفت:

-شیشه آبمو میخوای؟؟؟

- نه 

- میخوای بیای اینجا بشینی؟؟
- نه بابا!
- پس چی میگی ؟؟؟
- بابا بخدا همینجوری میگم ...

عجب زمونه ای شده مادر !!!

______________________________________________________________________

گوشیمو میخوام هر چی مادرسگ تو این دنیا هس گیر من می افته نمیدونم چرا. اه. مرتیکه ان تیله یه هفتس گوشیم دستشه درستش نمیکنه اینجا اصلن گارانتی و این چیزا معنی نداره انگار

نظرات 5 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:34 ب.ظ




احتمال میدادم اینجا بنویسی، حتی تو ذهنم هم بهت جواب داده بودم!
یادته اون موقع ها که آب میخواستی همین طوری میگفتی؟ تقصیر من چیه!!!
چون بد دوره زمونه ای شده اینو گفتم خواهر!

بهار پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:46 ب.ظ http://noghte-adab.blogfa.com

مگه چیه خوب؟
همیشه همینجوریه...
گارانتی هم که اصلا نگووووووووووووووووووو!
من اینبار که بخوام گوشی بگیرم گارانتی نمی گیرم که پول اضافه رو برای یک چیز تقلبی و بدون کاربرد نمی دم!

یه دوست پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ب.ظ http://ensanin.blogfa.com

پست حق طلاق:
بستگی و عقاید افراد و این حرفا
پست نوستالژی:
خاطره بازی غمگینی بود انگار
اجازه هس؟
فک کنم خلاصه ی تاریخ....نه؟!!!!
دوست داشتن این روزا با بهانه شده متاسفانه.....!!!!!!

انجمن نارضایـــــــتی جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:36 ب.ظ http://degarmard2.blogsky.com

حـــــالا خوبه گفته شیشه آبمو می خوای، نگفته چیز دیگه می خوای... در جریانی که !

زهرا یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:15 ب.ظ

دلم میخواد برم...برای همیشه...حالم ازین آشغال دونی بهم میخوره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد