"science will win" in a battle with religion "because it works."

امشب یاهومو که باز کردم این اخباری که هر روز میاد و نگاه کردم. یکیش یه مقاله بود از استفن هاوکینگ با یه عنوانی که خوراک خودم بود! After Life Is a Fairy Story ! 

خوب روش کلیک کردم و شروع کردم خوندن. به چیزای جالبی برخوردم. میدونم احتمالش کمه برید بخونیدش... اما یه نفرم بخونه بسه. وقتی کامنتای متنو میخوندم به یه شباهت عجیبی برخوردم. جالبه که امثال من وقتی یه حرفی میزنن و اظهار عقیده میکنن ممکنه خیلیا بیان بگن وای کافره آخ به عقایدمون توهین شد خدا ظهور آقا رو نزدیک کنه نسل اینا رو ریشه کن کنه... یا مثلن یه کم با شعور تر باشن بگن خدا هدایتش کنه... اونجام دقیقن همین جوریه کامنتا. یه عده که خوب موافقن. یه عده دیگه شروع میکنن راهبه بازی در آوردن: 

I will pray for him. God is in controll. 

یا مثلن این کامنت نمونه ی متعادل این روانیاییه که خیال میکنن یه نفر با یه عقیده ی مخالفش نباید فکر بقیه رو خراب کنه... یه چیزی تو مایه های اون مثال مشنگ بازی کشتی که تو کتاب دینی هس. که نباید بذاریم این کشتی رو کسی غرق کنه !  جون من نگا: 

Him saying there is no God or after life doesn't make it true. If he thinks he's suffering now I shutter to think how he will suffer in the after life. He may also be responsible for many other not believing because of his statements. If he doesn't believe then so be it but don't influence others. 

یه جوری اون اون میگه انگار کم کسیه طرف!
یا نظر این گوسفند. آدم باورش نمیشه همچین کسایی هنوز و تو جوامعی غیر از جهان سوم وجود داشته باشن: 

The Bible warns about arguing with a fool, so I will not voice an argument; however, I will send up a prayer for the man. 

کم میاره میندازه گردن انجیل. 

این مثلن حالا یه کم بهتره ! 

Tha's his belief. And I don;t have to believe his believe. 

یعنی میخوام بگم همه جای دنیا این گوسفندای کله پوک هستن. یعنی وقتی میخونی دقیقن میتونی تصورشون کنی. که چقدر احمقن. چقدر نفهمن. چقدر عقب مونده ان... 

______________________________________________________________________ 

پ.ن: این پست جهت افزایش  اعتماد به نفس دوستان نوشته شد. برای این که آمریکا بداند! اسرائیل بداند ! ما به همه گیر میدهیم! کسی از زیر انتقاد ما بیرون نخواهد آمد مگر در حالت حاملگی

نظرات 2 + ارسال نظر
الناز سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ب.ظ

اینایی که نوشتی چی هس؟ من از این بحث های """روشن فکرانه""" سر در نمیارم!!!!!!

پری سا چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:38 ب.ظ http://crayon.blogsky.com

یه چیزی هست که ما بین دوستامون میگیم..
مثلا نیلو کلی حرف میزنه!
ما میگیم پدر بچه هام٬ حرفای نیلوفر ِ .کلا نوشتنت رو خیلی دوست دارم !.
و ...دم بچه های انسانی گرم !

فداااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد