سورپرایز

تازه داشتم فکر میکردم از دست مدرسه و معلمای غرغروش خصوصن اون پیرپاتاله خلاص شدم که یهو تو فیس بوک عکسشو دیدم!




احتمالن بچه ها همه خشکشون زده این عکسو دیدن این همون معلم پیر ماس که اونهمه بهش فحش دادم! عکسشو دوس دارم اما خودشو نه. بهیچ وجه حاضر نیستم دوباره سر کلاسش بشینم. 

______________________________________________________________________

پ.ن: یه نکته رو اول باید میگفتم یادم رفت آخرش میگم: این پست برای کودکان و افراد مبتلا به بیماریهای قلبی توصیه نمیشد 

نظرات 4 + ارسال نظر
قدیر ژانگوله شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:44 ق.ظ http://rivas.blogfa.com

فائزه ایول دمت گرم
ای انقدر دلم می خواد اون عکس تو کویرشم من بزارم
یا عکس پسرشو بزارم

فاطمه شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ق.ظ

نه....................................................
نه ......................................

چه لباس زاقارتی!

گاهی فک میکنم چرا بعد اون تصادف زنده موند؟

choooogi شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:47 ب.ظ http://www.niyoosh.blogfa.com

یه لحظه دلم واسه خنده های مصنوعیش تنگ شد...

واسه فحش دادناش چی؟؟
نه جون من واسه اینم دلت تنگ شه دیگه

[ بدون نام ] شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:11 ب.ظ

4 کلمه
کفم برید
برید کفم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

توصیه بیماران قلبی رو باید میذاشتی بالای عکس نه زیر عکس به شخسه سنگ کوب کردم

شما کما کان مجهول الهویه ای خواهرم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد