شرح حال

خوشبختانه اون بیخیالی قبل امتحانارو همچنان دارم حفظش میکنم. دینی خوندن اونقدرام که فکر میکردم سخت نبود. اصلن همین که میدونم دیگه لازم نیس پامو تو مدرسه ی خودمون بذارم و ریخت اون خانوم و ببینم کلی خوشحالم. تظاهراش، لبخندای موذیانه ش، گیر دادناش، چادرش که هیچ وقت از دور کمرش باز نشد... همه اینا تو روحیه ی قبل امتحان آدم تاثیر میذاشت... .

__________________________________________________________________________

اطلاعات عمومی: دوستان ما لغتی بنام "سنگ کوب" نداریم. آخه جون من یعنی چی؟ میگن طرف سنگ کوب کرده یعنی با سنگ کوبیدنش؟!؟؟ با من از این شوخیا نکنین لطفن. سنکوپ دقیقن معادله با syncope. بعد یه نکته ی دیگه. وقتی میخواین نظر بدین یه بخشی وجود داره اصولن با عنوان نام و پست الکترونیک و اینا. اینا رو واسه من نذاشتن. لطفن بهشون توجه داشته باشین.

نظرات 3 + ارسال نظر
دختری با دامن حریر شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:44 ب.ظ http://www.patty.blogsky.com

عاشق اینم که قبل از امتحان میشم کمپوت اعتماد به نفس !!

فردا امتحان ریاضی دارم !
با توجه به ۳ روز تعطیلی که ۲ روزش رو رفته بودم عشق و حال ٬ امروز هم فیلم دیدم ٬ حتما میتونم !!

خوشحالم که باهات تفاهم دارم و دیگه قیافه ی بعضی از معلم ها رو نمیبینم و میزنم میرم یه جای دیگه !!

+ کلی شاد شدم که یکیو پیدا کردم که حرفاش بهم آرامش میده ٬ و هم رده ی خودمه !!
+ وجه تشابهی توی وبلاگامون نیس ٬ اما بخون نوشته هام رو ٬ بد نیست !

حتمن میام میخونمت

دختری با دامن حریر شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:37 ب.ظ http://www.patty.blogsky.com

مرسی که اومدی و خوندی !!

یکم تعجب کردم !

از چی ؟

[ بدون نام ] یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ق.ظ

بخاب بابا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد