خرافه

سر ناهار،تی وی یهو یه چیزی نشون میده داغ دلم تازه میشه. مامان قبل از اینکه من بخام حرف بزنم داشته میگفته تو دروان دو تا حجره هس که مردم میگن نظر کرده س و نذر میکنن وقتی ازشون میپرسی خودشونم نمیدونن چرا. بعد بابا میگه خرافاته دیگه. خرافات مردمو بدبخت کرده. این باورای الکی...! بعد که اون لعنتیو تی وی  نشون میده من میگم مامان اون روز بردنمون حرم اون سگ... بابام فوری دادش در میاد که به امام فحش نده. میگم میدم. راس میگم. میگه نه. بهش فحش نده. حق نداری. میگم خودت الان گفتی مردم ازین چیزا بدبخت میشن. توام الان یعنی بدبختی. تا دس گذاشتم رو این دادت درومد. میگه آره اصن راست میگی. خوبه منم به اعتقادات تو توهین کنم؟ میگم من به چیزی اعتقاد ندارم به چی میخای توهین کنی؟ خدایی به چی میخای توهین کنی که من ناراحت شم؟

سرم میخاد منفجر شه. تو دلم میگم احمقا مردا که این پیرمرد جزو اعتقاداتش باشه. چقدم زیادن این آدما.


بابامو من باب مثال گفتم. بشمار ببین چن نفر این طوری ان. 

نظرات 6 + ارسال نظر
الهه جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:49 ب.ظ http://www.emruzema.blogsky.com

kheili az nasihat badam miad
vali
khdayi faeze jan
be kasi tohin nakon makhsusan agar khalafet harf mizane chon injuri ehterame khodet az bein mire
age fek mikoni dorost fek mikoni be karet edame bede
bi khiale baghiye ham bash
injuri khodet rahat tary

الهه میدونم راست میگیا...
اما سخته اجراش
سعیمو میکنم

علی جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:02 ب.ظ http://astinboland.blogsky.com

داغ دلمو تازه کردی
منو دوستامم همین مشکلو با معلممون داریم (البته معلم زبان اونم خارج از مدرسه)
آدم گیج میشه
بیشتر آدما رفتارشون با حرفاشون نمیخوره (البته قصد توهین نداشتم)

رند جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:47 ب.ظ

یه کسی که یه روز براشون ارزش بوده رو نمیخوان غیر از اون بتی که ازشون ساختن باور کنن!
یکی نیس بگه خوبه الان یکی یکی گنداش داره میاد رو باز دفاع میکنید؟؟؟
امام یا صدام!چه فرقی دارن دیکتاتور دیکتاتوره دیگه کسی که بعد یه انقلاب بالاترین مقامو بدون هیچ رای و داستانی به خودش بده دیکتاتوره دیگه
الکی یه عده احمق جو گیر حاضر شدن جونشونو واسه همین ارزش بدن ببین ملت چقدر خره!!!
اسمشم میزاره دفاع از ناموس!
حالا مثلا کرسیه ایشونو صدام میگرفت چی میشد؟؟
مردم بی ناموس میشدند!!!
دارم چرند میگم انگار!!!
بابای منم ازین حرفا زیاد میزنه فکر کنم اگر اونام به این گندابش میرسیدن مثل ما فکر میکردن!!

choooogi شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 ق.ظ

واس پست بالاس:
واقعن لعنت به اون شب...
یکی از تخمی ترین شبای زندگیم بود...
حس میکنم یه سری شبا...واسه خیلیا لعنتی میشه...منم دیشب آرزو داشتم یه دقیقه همه دست از سرم بردارن...دیشب افتضاح بود...افتضاح

یه مریم شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:18 ب.ظ http://ensanin.blogfa.com

با سلام آقا
شبتان مهتابی
روز میلاد شما در پیش است
عرض تبریک آقا
و کمی بی تابی
این نفس ها به فدای کف نعلین شما
اندکی تند قدم بردارید...!

پیمان بستیم با خودمان که نظری را پاک نکنیم
افسوس !

فاطمه یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:20 ب.ظ

به "بی اعتقادی "که میشه اهانت کرد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد