شب نامه

امشب کارم شده اینکه این آهنگو گوش بدم و سعی کنم آخرین تلاشامو بکنم. دارم به آخراش میرسم. مثل خودکاری که وقتی داره جوهرش تموم میشه به پت پت می افته؛ احساس میکنم دارم قطع و وصل میشم. اما این به آخر رسیدن تا حدودی خوبه. میدونی؛ اصن ولش کن. همین دیگه. خوبه که داره تموم میشه. از خیلی جهات خوبه. نپرس چه را.

نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:18 ب.ظ

فائزه چی شده؟!
یعنی ما هم اونقدر زبون نفهم شدیم که حتی باهامون حرف نمیزنی؟!

الهه چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 ب.ظ http://www.emruzema.blogsky.com

salam golam
omidvaram behtarin natijaro begiri
movazebe khodet bash
good luck

بهم امید میدی الهه !
سپاس...

م.ح.ک چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:45 ب.ظ

روزگار فعلا روی نا حق میگرده
انگار هر چی بیشتر فکر کنی احمق تری
ولی به نظر من هنوز باید فکر کرد

نظرت محترمه
به قول بشر دوست توام یکی از هفتاد میلیون نفری ...!

یه مریم پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ق.ظ http://ensanin.blogfa.com

یکی از این جمله های الکی خوش بینی این بود:
همیشه آخرش خوب میشه
اگه الآن خوب نیست پس مطمئن باش که آخرش نیست
الآن آخرت نیست(خ مفتوح ر مکسور)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد